Strona główna /
Szkolenia
/ Sprzedaż i obsługa klienta
Sprzedaż i obsługa klienta
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie dedykowane jest przedsiębiorcom, przedstawicielom handlowym, sprzedawcom, telemarketerom, pracownikom obsługi klienta oraz ich pracownikom.
Kiedy odbędzie się szkolenie?
Szkolenie odbędzie się wkrótce.
Jaka jest forma szkolenia?
Szkolenie odbędzie się w formie zdalnej, za pomocą platformy ZOOM Cloud Meetings.
Ile trwa szkolenie?
Szkolenie trwa łącznie 16h (rozłożone na dwa dni).
Czego nauczysz się podczas szkolenia?
Podczas szkolenia dowiesz się, jak podnieść poziom sprzedaży o minimum 10% w ciągu następnych 6 miesięcy od ukończenia szkolenia oraz jak znacząco podnieść poziom jakości obsługi klienta.
Otrzymasz zestaw narzędzi mentalnych i technik wypływania na siebie i na swoje nastawienie, dzięki którym będziesz w stanie w szybki i łatwy sposób mobilizować się do działania i osiągać pożądane efekty w sprzedaży.
Dowiesz się, w jaki sposób należy rozmawiać o produkcie używając języka korzyści i jak wzbudzać pragnienie posiadania.
Kto poprowadzi szkolenie?
Szkolenie poprowadzi Karol Froń - wykładowca akademicki AGH i ASBIRO, przedsiębiorca, mentalista i praktyk sprzedaży, zarządzania, biznesu, konsultant i doradca. Trener Brian Tracy International w Polsce. Autor książek "100 Taktycznych Zasad Przywództwa" i "Psychologia Sprzedaży Telefonicznej". Od 2013 r. prowadzi call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób. Wykonał ponad 30 tyś. rozmów handlowych. W ciągu 5 lat zatrudnił blisko 3200 pracowników i zbudował 20 zespołów handlowych. Twórca modeli: "Sprzedaż OK", "Sprzedaż i przywództwa Dream Sales Team". Przeszkolił blisko 11 tyś. osób i wierzy, że do odważnych świat należy. Współpracował z firmami takimi jak: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Twórca jedynej w sieci Akademii Sprzedaży saleup.pl. Autor kursu on-line "23 Strategie Wybitnych Sprzedawców". Certyfikowany coach Erickson Institute of Coaching.
Program szkolenia:
- Wizja Życia - określenie wizji swojego życia, czyli dalekosiężny cel, do którego dążymy;
- Koło życia;
- Pięć sfer szczęśliwego życia - kariera, pragnienia osobiste, zdrowie, pieniądze, relacje z rodziną i przyjaciółmi.
- Wyznaczanie celów sprzedażowych, finansowych - w podziale na rok, kwartał, miesiąc, tydzień, dzień i godzinę;
- Czym jest, a czym nie jest sprzedaż;
- Cztery kroki do sprzedaży;
- Stary i nowy model sprzedaży;
- Model OK SPRZEDAŻ - prezentacja;
- P - Poznaj potrzeby;
- R - Rozwiązanie problemu;
- Z - Zneutralizuj obiekcje;
- E - Efektywne zamknięcie;
- D - Dosprzedaż;
- A - Akcja rekomendacja
- Ż - Żegnamy się.
Jakie materiały otrzymam?
1. Prezentację w formie elektronicznej.
2. Certyfikat ukończenia szkolenia.
Jak zapisać się na szkolenie?
Na szkolenie zapisać się można za pomocą Bazy Usług Rozwojowych. Wkrótce pojawią się aktualne odnośniki do usług.
Rejestracja w bazie pozwala na złożenie wniosku o dofinansowanie kosztów szkolenia.
Więcej informacji:
W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia i rejestracji w BUR prosimy o kontakt ze specjalistą ds. szkoleń Jolantą Caderą.
e-mail: jolanta.cadera@biurex.pl
tel. 607 033 240