Strona główna /
Szkolenia
/ Skuteczne techniki sprzedaży
Skuteczne techniki sprzedaży
Dla kogo jest to szkolenie?
przedstawicieli handlowych, sprzedawców, telemarketerów, pracowników obsługi klientaKiedy odbędzie się szkolenie?
28.09.2021 r. do 29.09.2021 r.Jaka jest forma szkolenia?
Szkolenie odbędzie się w formie stacjonarnej.Ile trwa szkolenie?
Czego nauczysz się podczas szkolenia?
Kto poprowadzi szkolenie?
Mateusz Mrozowski
Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, przywództwa, komunikacji, zarządzania, negocjacji.
(Czynny Sprzedawca / Trener/Od 12 lat w sprzedaży, doświadczenie menadżerskie i sprzedażowe w takich branżach jak: Marketing wewnętrzny, Farmacja, Budownictwo, IT, Sprzedaż bezpośrednia. Były zawodowy sportowiec (wielokrotny medalista mistrzostw Polski, mistrz Polski, reprezentant kraju na mistrzostwach Europy ? AMP, AME) Doświadczenie sprzedażowe zdobywał na różnych szczeblach kariery zawodowej począwszy od przedstawiciela handlowego do funkcji Dyrektora Sprzedaży.
W 2016 roku uzyskał tytuł najskuteczniejszego sprzedawcy w swojej firmie, rok później najlepszego Dyrektora Sprzedaży. Ponad 17 wyróżnień handlowych za wyniki sprzedażowe.
Publicysta ekspercki: Forbes, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży?
Autor: bestsellerowej książki ?sprzedaż jest sexy albo nie ma jej wcale? i?samotność lidera - historia sprzedawcy??Wykładowca akademicki na WSPiA w Lublinie (psychologia sprzedaży) Szkoli i doradza takim markom jak: Mercedes, T-mobile, Pracuj.pl, Bosch, Danone,PSA, PKP, Dr Irena Eris. Cerrad?Certyfikowany trener, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Trener Biznesu Szkoły Trenerów, Kurs Trenerski ? Profesjonalny Trener Organizacji.
Program szkolenia:
1.Sprzedawanie oraz główne motywatory zakupu
Ludzie uwielbiają kupować, ale nie lubią, kiedy im się coś sprzedaje
Motywatory zakupu. Dlaczego ludzie nie kupują?
Model motywów zakupowych (potrzeby vs chęci)
Motywy zakupowe vs Twoja oferta
Ból/Dyskomfort, jako jeden z głównych motywów zakupu
2.Typologie klienta ? co robić, aby im sprzedać
Wymiar: Introwersja vs Ekstrawersja oraz wymiar: Logika vs Emocje
Typologia Klienta MIX (połączenie typologii - G. Jung oraz PEN )
Charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: Czerwony Choleryk
Charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: Żółty Sangwinik
Charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: Zielony Melancholik
Charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: Niebieski Analityk
3.Język korzyści - kluczowe narzędzie sprzedawcy
Kluczowe pojęcia w języku korzyści Model C-Z-K
Model P-C-K
Model P-A-C-Z-K-APrzykład zastosowania modelu P-A-C-Z-K-A
Argumentacja implikowany skutek
4.Perswazyjne techniki - wspierające sprzedaż
Perswazja a manipulacją w sprzedaży
Model stosowania perswazji
Technika perswazyjna metafora
Technika perswazyjna przeramowanie
Technika perswazyjna presupozycja
Technika perswazyjna implikacja
5.Perswazyjne słowa i zwroty - wspierające sprzedaż
Zastosowanie i skutki słowa: dlaczego
Zastosowanie i skutki słowa: spróbuj
Zastosowanie i skutki słowa: ale?
Zastosowanie i skutki słowa: pomimo
Zastosowanie i skutki słowa: nie
Zastosowanie i skutki słowa: bo
6.Radzenie sobie z obiekcjami podczas sprzedaży
Najczęstsze powody obiekcji
Niepożądane reakcje Konsultanta na obiekcje
Model radzenia sobie z obiekcjami w 5 krokach
Gdy pada najczęstsza obiekcja: cenaGdy klient ma obiekcje i gra na zwłokę, mówiąc czekam
Nigdy nie pytaj, dlaczego gdy klient ma obiekcje
7.Techniki zamykania/finalizacji w sprzedaży
Błędy blokujące Konsultanta przed zamykaniem procesu.
Kiedy rozpocząć zamykanie / finalizację?
Technika: Prowadzić, a nie popychać.
Technika: Bezpośrednia prośba o dokonanie zamówienia
Technika: Zakończenie przygotowujące.
Technika: Zamykanie przez podsumowywanie.
Oraz 5 innych technik tj: Alternatywy, Małych kroków, Ostatniej szansy
Jakie materiały otrzymasz?
1. Prezentację w formie elektronicznej.
2. Certyfikat ukończenia szkolenia.
3. Pliki dokumentów w formacie WORD.
Jak zapisać się na szkolenie?
Na szkolenie zapisać się można za pomocą Bazy Usług Rozwojowych. Instrukcja: http://www.it.kielce.pl/dla-firm/kadry-dla-biznesu.html
Rejestracja w bazie pozwala na złożenie wniosku o dofinansowanie kosztów szkolenia
Więcej informacji:
W
celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia i rejestracji w
BUR prosimy o kontakt ze specjalistą ds. szkoleń Jolantą Caderą.e-mail: jolanta.cadera@biurex.pl
tel. 607 033 240